(Flaske)grøn kjole

Nu er jeg endelig ved at være helt ovenpå igen. Har været et par lange dage, hvor jeg særligt satte pris på Zuluboxen med “Better off Ted” hele søndagen🙂

Stylegallery har været i arkivet og udvalgt et af mine første looks fra marts måned (hvor jeg stadig fik taget billeder med min iphone) til deres flaskegrønne tendens. Dejligt at kjolen holder her til AW også – dog er den mere græsgrøn i virkeligheden – men oh well – mindre detalje😉

// Julie

Stylegallery has selected one of my first outfits to their guide.

20121008-221717.jpg

Hvad tænker du?

