Dagens outfit – en gammel kending

Denne kjole er efterhånden en af de kjoler i min garderobe, der bare altid fungerer for mig. Den er behagelig at have på og noget så fin. Et af de bedste udsalgsimpulskøb, jeg har gjort🙂

Senere i dag skal jeg forbi frisøren for at få rettet lokkerne lidt. Mit “bliv langhåret” projekt går hurtigere, end jeg havde turde håbe, men jeg skal godt nok lige kæmpe med at modstå fristelsen til bare at klippe det hele af igen. Det er så meget nemmere at være korthåret!🙂

// Julie

This dress is one of my favorites

// Dress and bracelet – By Malene Birger // Shoes – Fendi // Broche, watch and ring – Georg Jensen //

20121003-204326.jpg

20121003-204353.jpg

20121003-204340.jpgb

20121003-204401.jpg

20121003-204408.jpg

Hvad tænker du?

