Dagens outfit – Sneak peak

I går spiste jeg brunch med en tidligere kollega på Luna’s Diner på Vesterbro. Har været der et par gange, og deres udbud af lækre sager til brunch er virkelig lækkert – og så er jeg efterhånden lidt træt af buffettendensen. Lidt magelig er jeg om søndagen😉

Jeg fik min veninde til at tage et par billeder. Som I kan se på denne lille appetizer, var jeg iført min nye jakke, som jeg allerede er helt pjattet med🙂

// Julie

A little sneak peak of yesterday’s outfit

20120930-180521.jpg

Hvad tænker du?

