Fortravlet med højt humør!

Som I nok har lagt mærke til, så har jeg ikke været så deltagende på bloggen den sidste uges tid. Dette skyldes, at jeg har haft ekstra travlt på hummel. Udover at sidde med HR, er jeg også en del af hummels personaleforening, hvor vi lige nu forbereder en tur til Hamborg. Turen er allerede i næste weekend, så vi kæmper med at få de sidste ting på plads.
Herudover skulle jeg i sidste uge skyde et projekt i gang omhandlende Company Karma (som I måske har hørt hummels ejer Christian Stadil tale om i medierne før). En kollega og jeg, valgte at håndtere opgaven på en lidt anderledes måde, og lavede denne amatør-film på en time, som blev sendt ud til hummels medarbejdere for at skabe opmærksomhed om projektet. hummel er en meget uformel arbejdsplads, så en video som denne skaber hverken forundring eller forargelse.
En lille advarsel: Jeg er utrolig kikset og krukket i filmen – og den er ikke “fashion”🙂

Link: “Karma til dig!”

// Maria

I made above video with a colleague last week to attract attention to a projekt at hummel. As you might have guessed already, the company I work for, has a very informal culture🙂

Hvad tænker du?

