New in – lækre leo

Jeg kan ikke vente med at vise jer dette tørklæde fra Designers Remix, jeg investerede i i sidste uge, selvom jeg ikke kan vise jer et “rigtigt” billede af det. Åh jeg savner Nikonline. Det er åbenbart en større operation, hun er igennem. Tilbage til tørklædet: jeg er normalt ikke så meget til leomønster, men synes, at det er super lækkert i denne lidt afdæmpede bordeaux/sort – og så matcher det perfekt til mine NB sneaks😉 Tørklædet er i silke, selvom det ikke føles sådan.

// Julie

Just had to show you my new scarf from designers remix even though I still not have got my camera back to take a nice pic of the scarf

20120927-223839.jpg

Hvad tænker du?

