Hverdagens stjerner!

Jeg øver mig i at huske på de ting og mennesker som får mig i godt humør, og som gør en positiv forskel i min hverdag. nedenfor er et par nylige eksempler🙂

Polakken som hver dag kommer med DHL pakker til hummel og som bliver bedre og bedre til dansk. Han lærer dansk på aftenskole ved siden af sit job – jeg syntes, at han er mega sej og et fantastisk integrationseksempel!

Den handikappede som jeg møder kl. 7:00 på cykel hver morgen, og som råber “godmorgen!” til alle han cykler forbi – så kan man kun få en god morgen!

Medarbejderen Tine fra YOUHESHE.COM, som leverede en outstanding service, da jeg forleden havde bestilt et par støvler på deres hjemmeside, men blev i tvivl om størrelsen efterfølgende – hun ringede for at svare på en mail og vejledte mig til den rette størrelse! Hatten af for god service!

En kollega som bliver alvorligt syg med ryggen, der fabler om, hvor synd det er for mig (??) fordi jeg skal tage nogle af hendes opgaver imens hun er syg (meget fjollet!!). Det er samme kollega som skal på lagersalg, og spørger alle andre, om hun skal købe noget med, men ikke ved om hun selv skal have noget🙂 (Dejlig kollega!!)

Når en veninde tager toget fra Kbh til Horsens for en enkelt dag. Det er kærlighed.

// Maria

Please use Google Translate😉

Kermit og Miss Piggy kan også få mit humør op!😉

20120924-214949.jpg

Hvad tænker du?

