Out of stock (min bare R*V!!!)

Argh!!! Jeg regner ikke med at jeg er alene om denne følelse!? Jeg hader simpelthen, når man har besluttet sig for at købe en baby, og den så er blevet udsolgt i mellemtiden!!! Imens jeg koger i det lille hjem, siger manden: “så sparrer du da de penge skat” og selvom han har ret og siger det for at opmuntre mig, så hjælper det jo ikke, når man sidder der og mugger…

Anyways, så handler scenariet om støvlerne nedenfor fra Topshop, som er en pæn udgave af Acne’s Star støvle, som jeg også har overvejet at købe, men som er super dyr.

// Maria

I was ment to buy the boots from Topshop below, but when I visited their online shop today, they where sold out!! My plan B was to buy the similar boots from Acne, but they are so sadly expensive…

20120919-212528.jpg

20120919-212553.jpg

20120919-212539.jpg

20120919-212653.jpg

Hvad tænker du?

