Kan man få for meget glimmer i garderoben?

I går var jeg hurtigt i Company’s på Strøget med en veninde. Jeg købte en lille accessory, som jeg poster et billede af, når Nikonline er kommet tilbage fra sit ophold på kamerahospitalet. Ih hvor jeg savner min lille pink veninde.
Desværre (heldigvis ville min bankrådgiver sige) var denne fabelagtige Malene Birger cardigan desværre for stor i small, hvilket var den mindste størrelse, der lige var. Den ville ellers spice alle mine sorte, halvkedelige kontoroutfits op. Den er meget finere i virkeligheden, så den måtte gerne flytte hjem til mig.

// Julie

I am in love with this cardigan from Malene Birger. (Un)fortunately the smallest size in the store was too big for me

20120917-213712.jpg

20120917-213718.jpg

Hvad tænker du?

