New in – H&M & Lena Del Rey

Jeg har længe sukket efter den lækre lyserøde angorastrik fra H&M, som sidder så smukt på Lena Del Rey i div. H&M reklamer for tiden. Ved en tilfældighed fik jeg tjekket H&M’s hjemmeside i dag, og så at den nu var til at bestille online! Jeg købte den med det samme, sammen med endnu en peplum top (den som Lena har på nedenfor – bare i sort).

Jeg GLÆDER mig til at det kommer med posten🙂

// Maria

Today I ordered the pink sweater and the peplum top that Lena Del Rey is wearing on the pictures below. Both pieces are from H&M.

20120917-201558.jpg

20120917-202155.jpg

20120917-202204.jpg

4 comments
  1. PDR said:

    Vi kommer til at matche på job😉 Jeg slettede dog peplum-tippen lige inden jeg checkede ud😉

    • Hehe😉 Det kommer til at være fint den dag vi begge møder ind i den nye strik🙂

  2. Jeg troede heller ikke, at tingene allerede var til salg. Så jeg har også købt strikken og glæder mig helt vildt til at modtage den og så fik jeg købt den grå tætsiddende kjole🙂

    • Nej, jeg fandt også ud af det ved en tilfældighed🙂 Den grå kjole er også rigtig fin!

      // Maria

Hvad tænker du?

