Tillykke til lillebror!

20120911-220320.jpg

I dag har min lillebror Mads fødselsdag, og i den anledning får I lige lidt male fashion🙂

Ja piger! selvom jeg er hans søster, så ved jeg godt, at han er en snack😉
Udover at være hot, så er han en magnet når der er børn i nærheden – vi andre kan bare se på, imens de små børn smiler til Mads og vil underholdes af ham.
Han læser til fysioterapeut og vil (selvfølgelig) arbejde med børn. Herudover har han den sødeste og smukke kæreste som oprindeligt kommer fra Colombia (så hun er ikke kun smuk og sød – men sindssygt lækker! – beklager piger…).

… Det er faktisk en stående joke i familien, at Mads og hans kæreste vil lave lækre mulatte babies, imens manden og jeg vil lave rødhårede og blege børn…. Jeg har intet imod rødt hår, men det er sgu knap så eksotisk…🙂

// Maria

Today is my younger brothers birthday! He is a lovely snack, as you can see below🙂

Shorts / Cheap Monday – T-shirt / Shore Leave – Sunnies / Weekday – Shoes / Havaianas Brasil

20120911-220344.jpg

20120911-220332.jpg

Hvad tænker du?

