Do you remember?

Måske kan I huske, at jeg bestilte denne Asos Salon kjole til årsfesten med jobbet. Desværre var den for stor, så den måtte retur. Efter den store sucess med 50’er festen i lørdags, besluttede jeg mig for at bestille den igen – forhåbentligt passer den. Blev så glad, da den endda var sat ned til halv pris🙂 Caro og jeg skal et smut til endnu en 50’er fest lørdag, hvor den er tiltænkt. Nu håber jeg bare, at den når at ankomme.
Hvis andre er fristet af lidt fest med stil, er det hos Arbejdermuseet det sker på lørdag!

// Julie

Ordered this Asos Salon dress once again . Hopefully it fits and I will receive it in time for another 50’s party this Saturday

20120911-193713.jpg

20120911-193718.jpg

Hvad tænker du?

