Lige for tiden #3

20120910-163247.jpg

1. Jeg har været en MEGET usund pige!! Jeg må snart tage mig sammen…

2. Jeg er evig taknemmelig over at have nogle dejlige kollegaer, som ved hvad der virker, når man hænger lidt med næbet.

3. Der var Middelanderfestival i Horsens, hvilket altid er en oplevelse – favoritten var pandekager med en sød veninde🙂

4. Jeg bliver straffet et par gange om ugen til CrossFit – det er skide hårdt og jeg er øm efter enhver træning, men hold fast hvor er det fedt!

5. Min dejlige bror var på besøg! Vi er meget tætte, så jeg savner ham BIG TIME!

6. Den har stået på utrolig meget fodbold, da manden har spillet europæisk og Superliga samtidigt.

7. Denne weekend har stået i kærlighedens tegn og billedet er fra en lækker lækker brunch i centrum af Aalborg. Den slog ikke Cafe Nordens, men den var meget tæt på🙂

8. Flytterod! – i mit hoved og på bloggen! Manden og jeg leder efter lejlighed i Aarhus, og samtidig leder Julie og jeg efter det rette blog-samarbejde/løsning, så vi kan komme et skridt videre i udviklingen af FMF.

9. Bliver tosset over dumme mennesker i div. Tv-programmer! Idioten på billedet havde meget få krav til en date: “hun skal bare ligne en dreng på 12 år bagfra – du ved…” Men den største idiot er jo nok mig selv, som ser disse programmer….

// Maria

This post is about my resent life, please translate above with Google🙂

Hvad tænker du?

