50’er fest i Vega – what a night!

Jeg havde en af de sjoveste aftener i går. En veninde fra job og jeg havde investeret i en billet til 50’er fest i Vega. Alle var simpelthen så fine, og det var nærmest som at træde ind i en lille tidslomme🙂 Caro og jeg lagde ud med en flyversjus, der består af snaps og citronvand. Smager egentlig udemærket, men forstår på sin vis godt, at de ikke helt har holdt til 2012😉
Hurtigt møder vi en anden fra jobbet, der er af sted med et par venner. Caro og kollegaen bliver enige om, at de skal stille op til dansekonkurrencen, hvor de rent faktisk bliver blandt de 8 udvalgte – ret sejt! Derudover var der den vildeste hullahop dame. Jeg overvejer kraftigt, om jeg ikke bør have sådan en – hun var i hvert fald ret fin.
Jeg får lige fat i et par billeder, så I kan se mit outfit. Indtil da får I et par stemningsbilleder, der er taget efter et par flyversjusser😉

// Julie

Went to a 50’s party in Vega yesterday. Was amazing!

20120909-141340.jpg

20120909-141351.jpg

Hvad tænker du?

