Dagens outfit – Smølfine

Tidligere på ugen var en veninde og jeg ude at hygge med lidt sushi direkte efter job. Fik 20 pct i rabat på et bord hos greensushi i grønnegade via r2n. Selvom man ikke er studerende længere, er det altid rart med lidt rabat på ganske udemærket sushi. Jeg fik lige lokket veninden til at tage et par billeder med min iphone. Det var hendes debut som “fotograf” og hendes kommentar var efterfølgende: “det er godt nok akavet hva?!” oh yes. Jeg er stadig ikke helt tryg ved det der fotografering. Håber det kommer snart🙂 Nikonline er i øvrigt gået i udu, så mens hun er til rep, må I nøjes med billeder ala iphone kvalitet.

// Julie

This was my outfit earlier this week on a sushi date straight from work with a friend

// Dress – Boss Orange / Shoes – Paul Smith / Bag – Sonia Rykiel / Jacket – Boss Black //

20120906-185358.jpg

20120906-185408.jpg

20120906-185416.jpg

20120906-185424.jpg

2 comments
  1. Virkelig hyggelig overskrift, kan godt se ligheden, du mangler dog en hat😉

    • Tak🙂 ja, det gør ja da egentlig. Desværre har jeg ikke et særlig godt hattehoved dog😉

      // Julie

Hvad tænker du?

