New In – Boss sko til the party

Mens vi roder lidt, og Maria leger computernørd, får I lige mine nye sko at se🙂 Jeg ledte jo faktisk kun efter et par klassiske workpumps, men så stod disse fantastiske sko på hylden hos Hugo Boss – også til halv pris. Jeg ved, at jeg skal til bryllup om et års tid, så om ikke andet har jeg da et par sko til det nu (har fået lov til at være i sort, som jo ellers er no go til den slags)🙂 men mon ikke, at de får debut lidt før.

// Julie

These fantastic shoes were in the Hugo Boss store as well. I was only looking for an office pump but I couldn’t resist these anyway🙂

20120902-185251.jpg

20120902-185408.jpg

Hvad tænker du?

