New In – vinterfrakken

Som jeg skrev i går fik jeg svinget med dankortet et par gange i fredags. Jeg købte blandt andet denne uldfrakke fra Karen by Simonsen. Jeg er stadig ikke træt af markerede skuldre, så da frakken var sat ned til 999 kr, slog jeg til. Man får ikke meget uldfrakke for tusinde kroner efterhånden, så synes egentlig det er lidt et scoop🙂 Derudover manglede jeg en erstatning for min gamle læderfrakke, som efterhånden har udtjent sin værnepligt. Det kræver sin frakke at blive udsat for minimum 16 km på en brooks sadel fem dage om ugen!

// Julie

Found this nice wool coat Friday on sale to 999 kr. My current winter coat is marked by my 16 km bike ride on a brooks sadle every day so I needed a new one

20120902-121036.jpg

20120902-121047.jpg

20120902-121152.jpg

Hvad tænker du?

