Dagens outfit – the casual one

I går var jeg på besøg hos min mor i Ringsted. Bølle er lidt en star, så han mente han skulle posere med mig – som I kan se ikke med de bedste resultater hver gang. Han er desværre ikke så køn pt., da han er blevet klippet bare en anelse for kort. Stakkels Bølle🙂
Der var Late Night åbent i butikkerne, så det medførte et par lækre investeringer, jeg poster de kommende dage. Lækre klasiske items, som jeg kommer til at holde af i mange mange år (det er min forhåbning, så det forsvarer at købe dem i hvert fald)🙂

// Julie

Visited my mum yesterday and her dog Bølle wanted to pose with me on the pictures. Bought some nice things that I am going to post soon.

// Dress – Vero Moda (AW12) // Jacket – Boss Black // Shoes – New Blance // Necklace – H&M //

20120901-174244.jpg

20120901-174258.jpg

20120901-174304.jpg

20120901-174309.jpg

Hvad tænker du?

