New in – Dot parfumen

Efter at have ledt på nettet, fandt jeg ud af, at hvis jeg ville eje den nye Dot parfume (og det ville jeg!) måtte jeg en tur i Matas igen. Det gjorde jeg så i dag på vej hjem fra arbejde. Jeg beherskede mig og endte med “kun” at købe en version i 50 ml edp. Den er stadig så fin, selvom flakonen naturligt er lidt mindre end den i 100 ml, og så er jeg vildt forelsket i duften – heldigvis blev den også godkendt af kæresten🙂

// Julie

Invested in the new Dot perfume. I’m in looove!

20120829-191523.jpg

20120829-191535.jpg

20120829-191543.jpg

Hvad tænker du?

