En duft af prikker

Jeg er som så mange andre en ret stor fan af marc jacobs parfumer. De dufter så dejligt og så er flakonerne jo noget helt særligt. I dag var jeg et smut i Matas, hvor jeg duftede til hans nye Dot duft. Iiih den var nærmest endnu bedre end den klassiske Daisy. Ingen tvivl om, at jeg skal dufte af prikker🙂 Flakonen vil pynte så fint på mit badeværelse, så jeg bliver nok næst til at investere i den store størrelse. Må lige se, hvilken pris jeg kan finde på nettet – den kostede 720 kr. I Matas i hvert fald.

// Julie

I am a huge fan of marc jacobs perfumes. The new Dot is fantastic. Must be my next investment.

20120825-161354.jpg

Hvad tænker du?

