New in – med ekstra rabat

Jeg har en fantastisk dejlig veninde, som min bankdame uden tvivl ikke bryder sig om. Når vi ses til kaffe, kommer vi altid uden undtagelse hjem med et eller andet i en pose. Vi mødtes tidligere i dag til vores yndlingskaffe hos Waynes. Efter kaffedrikningen tøffer vi forbi en af mine favoritbutikker i Valby: Illly and Cujinette. Det er mere eller mindre den eneste butik, der ikke tilhører en kæde i mit hood.🙂 Jeg forelsker mig straks i denne fine kjole fra PopCph og den lyserøde silke/bomuldscardigan fra Naja Lauf. Begge er sat ned – men ikke helt nok, føler jeg. Det er her, jeg lige strammer ballerne sammen og følgende dialog udspiller sig med den søde ekspedient:
Julie: hvor meget bliver det i alt?
Ekspedient: 1299 kr.
Julie: hmm det er jo ved at være sidst på sæsonen – kan vi sige 1000 kr. I alt?
Ekspedient: jo, det kan vi da godt🙂
Samme dialog udspillede sig, da veninden min investerede i sko og sweater. Det er fordelen ved de mindre butikker. De har lidt mere kompetence og så er servicen også noget bedre!
Den nye kjole og cardigan skal helt sikkert nok komme som dagens outfit snarest, I promise.
God lørdag!

// Julie

Bought these two items today with an extra price reduction. Love it🙂

20120818-161034.jpg

20120818-161042.jpg

2 comments
  1. Åh hvor fint, kjolen er virkelig virkelig flot.
    Dejligt med prisreduktionen, det kan altid betale sig at spørge pænt!

    • Jeg er også allerede vildt glad for den🙂 Jeg bliver desværre ofte lidt for genert til at prutte om prisen – men det værste der kan ske, er jo trods alt bare, at de siger nej. Efter min succes i dag tror jeg, at jeg vil forsøge det noget mere.

      // Julie

Hvad tænker du?

