Eurowoman og REN

Det er farligt at være småsyg, når man i sin kamp om snarlig bedring opdager et godt tilbud i et af sine dameblade (ja modeblade kan Alt for Damerne nok ikke puttes ind under, så det må hedde dameblad. Puha jeg er ved at blive gammel!).
For at få flere faste læsere har Eurowoman netop nu et tilbud på 4 blade og to full size body produkter fra REN til 199 kr. Plus porto. Eurowoman er et fanske udemærket magasin – men truth be told – det er nok mere pga. REN produkterne, jeg overvejer at springe på. Jeg har tidligere stiftet bekendtskab med produkter fra REN, og den eneste grund til, at jeg ikke udelukkende benytter disse produkter, er økonomien🙂 Jeg har dog ikke før prøvet deres Moroccan rose otto body wash og body cream, men kan ikke forestille mig andet end, at det vil være ren forkælelse. Og når jeg nu indstiller den generelle shopping lidt, til jeg har fundet ud af, hvad jeg egentlig står og mangler, er dette tilbud så godt, at jeg jo nærmest har tjent penge ved det – og så må man godt🙂
Hvis andre føler sig fristet, kan man lave investeringen lige her

// Julie

Found a great offer – 4 Eurowoman mags and REN Moroccan rose otto body wash and body cream for 199 kr. Too good not to be a bit tempted

20120812-124508.jpg

Hvad tænker du?

