Bordeaux dream bag

Jeg ved, at solen skinner, men lige om lidt er det efterår, så vi må så småt begynde at se på investeringskravene til AW12😉 Den helt store farve bliver som bekendt bordeaux. Det glæder jeg mig faktisk lidt til. Elsker farven, men der befinder sig ingen items i mit skab i den kategori. Det skal der ændres på (og når det nu er en faktisk mangel, så må jeg gerne købe bordeaux ting og sager). Min drømmeinvestering må klart være denne Mulberry Del Rey. Sååå fin🙂 Desværre kræver det nok, at der dumper et par tusinde ned i min turban, før det bliver en realitet. Men man har vel lov at drømme…

// Julie

I am in looove with this Del Rey bag from Mulberry. Hope I will become rich enough to afford it this season🙂

20120812-133204.jpg

20120812-133209.jpg

20120812-133213.jpg

20120812-133217.jpg

Hvad tænker du?

