Et lille tip

Da jeg er typen som altid gør ting i sidste sekund, og derfor ender med mærker i min nylagte neglelak, da jeg ikke har tid (og tålmodighed) til at sidde stille til det tørrer, har jeg inviteret i denne spray fra O.P.I.

Den fungerer således, at du efter du har lagt dit sidste lag neglelak, venter 45 sekunder og herefter sprayer du Ripidry (som produktet hedder) på dine fingerspidser. Det virker utrolig godt, hvorfor jeg selvfølgelig deler tip’et her på bloggen🙂 Rapidry fås i Matas til 125 kr.

// Maria

The other day i investet in this quick-dry spray for nailpolish from O.P.I. and it works brilliantly!🙂

20120811-175810.jpg

Hvad tænker du?

