Elsk hjertet

Øv for en uge! Har været småsyg, men alligevel uden helt at føle mig syg nok til at blive hjemme under dynen. Den beslutning har resulteret i, at jeg hver aften faldt omkuld på sofaen, hvilket forklarer stilheden på FMF fra min side. Men nu føler jeg, at jeg er ved at være fit for fight igen:)

Selvom jeg er en elektronista, må jeg erkende, at jeg elsker, når der dumper reklamer ind i postkassen. I know – det er meget dårligt for miljøet og alt det – men så cykler jeg meget, så det må udligne hinanden, tænker jeg😉 I dag så jeg i Matasreklamen, at dette års Elsk Hjertet kampagne fra Hjerteforeningen skydes i gang mandag. I år har de valgt at lave nogle super fine læderarmbånd til sølle 35 kr. Tror jeg skal have mig et par stykker!

“Elsk Hjertet” made these leather bracelets to support the research of heart diseases.

// Julie

20120811-175435.jpg

Hvad tænker du?

