Dagens outfit – KBH Fashion og alvorlig shopping!

Nu ligger jeg på min sofa, hjemme igen i Horsens, efter en dejlig tur til KBH🙂 I går var jeg på alvorlig shopping med en rigtig god veninde, og da jeg også var på messe i går, sad jeg næsten ikke ned mellem kl. 10 og kl. 19… Føj hvor mine fødder gjorde ondt i morges! Men der skal jo opleves noget, når jeg endelig er hjemme i KBH🙂

Jeg havde dette outfit på, som bestod af en blazer og sandaler fra Zara, top fra Monki, og bh fra Gina Tricot som jeg anbefaler alle at eje! Mine shorts er et par af min fars aflagte, hvor jeg har sat en sikkerhedsnål i hver side.

// Maria

This is what I was wearing yesterday🙂

20120811-231430.jpg

20120811-231446.jpg

20120811-231551.jpg

20120811-231600.jpg

Hvad tænker du?

