En dejlig dag i KBH!

Godaften derude!

Julie er desværre syg, og jeg har haft travlt med at være social i København, så der har ikke været nogen på pinden til at blogge – det beklager vi…😦

Igår var jeg til fest med hummel på Frederiksberg, hvor hummel afholdte en stor havefest, men fri bar, pølsevogn og DJ🙂

I dag var jeg forbi Bella Centeret for at snuse lidt Fashion for SS13-dufte til mig, og resten af dagen har stået på shopping og hygge med en dejlig veninde. Jeg har bl.a. Fået mig en ny jakke fra Burberry til 300 kr.! Jeg fandt den i en genbrugsbutik, hvor jeg også fik mig en ny kjole🙂

Der vil komme en masse indlæg imorgen og søndag, hvor jeg har lidt mere tid igen😉

// Maria

Pictures from a lovely day in Copenhagen. The day was spend with a lovely friend, shopping and visiting the Bella Center for watching the SS13 collections there.

20120810-212022.jpg

Hvad tænker du?

