Den (forhåbentlig) sidste taske-update!

Jubiii! Så er min Alexander Wang taske bestilt!

FF2 vendte aldrig tilbage, så jeg fik et tip af en sød kollega om at finde den på en engelsk hjemmeside, for at undgå alle de ekstraomkostninger som der er ved at bestille ting fra USA. Jeg fandt frem til siden LUISAVIAROMA, som har vildt mange lækre ting fra et hav af kvalitets-brands, og her bestilte jeg så min taske. Jeg bestilte den i en sort model med blødt kalveskin (lidt mindre rå end på billedet ovenfor) og shiny guld. Nam nam😉

For at det ikke skal være løgn, så har ham den søde kæreste valgt at give mig tasken som en gave! Er jeg lige lykkelig/heldig/shockeret eller hvad!
Så kan jeg jo passende sætte de opsparede penge ind på opsparingen………as if!

// Maria

Today I ordered my new bag from Alexander wang on this FAB homepage LUISAVIAROMA!

2 comments
  1. PDR said:

    Sig lige til, hvis han har lyst til at give flere tasker ud – så kan jeg da godt bruge én🙂

Hvad tænker du?

