Dagens outfit – Bryllupsgæst

Til bryllup i lørdags havde jeg dette outfit på. Kjolen er den jeg købte på udsalg i Zara. Det er altid farligt dem farven lys lyserød, da man hurtigt kan “forsvinde” i farven og se “stor” ud. Da sommerens mange is har sat sig, var jeg trods alt glad for, at den ikke sad tæt til kroppen hehe😉
Min blazer og sko er og fra Zara og mit nye smykke er fra H&M.
Min plan var at sætte mit hår op, men da tiden altid løber fra mig nåede jeg det ikke.

// Maria

At the wedding this saturday i was wearing this dress from Zara.

20120807-134321.jpg

20120807-134329.jpg

20120807-134336.jpg

Hvad tænker du?

