Dagens outfit – Horsens #2

Her kommer så mit andet outfit fra Horsens. Kjole fra Object, cardigan fra Life is, ur fra Georg Jensen og sandaler fra Jeffrey Campbell. I har faktisk set det hele før.
Det er lidt en udfordring at blive ved med at have “nyt” på til dagens, og der er desværre også lidt færre kombinationsmuligheder med kjoler. Men hvem pokker har også nyt tøj på hver dag? Vil egentlig gerne vise, at jeg ligesom størstedelen af den danske befolkning benytter mit tøj mere end en gang🙂 Uden at der skal gå for meget lommefilosof i den, har jeg i øvrigt tænkt lidt over noget (ja det har været en lang uge i sommerhus!): selvom min garderobe har en ret stor størrelse efterhånden, har jeg ikke et pengetræ, hvor jeg kan høste til al min shopping. Den seneste tid har jeg shoppet lidt mere end normalt, hvilket I sikkert har bemærket🙂 Derfor har jeg besluttet, at jeg den kommende tid skal gå garderoben igennem og vurdere, hvad jeg virkelig mangler. Denne øvelse skal ende med x antal items, som jeg må investere i AW12. Nu må vi se, om det er noget, jeg kan overholde, når det bliver en realitet. Dette indlæg er jo trods alt skrevet, mens jeg er lidt shoppemæt🙂

// Julie

My second outfit from Horsens with a dress from Object which you have seen before. I have decided that I will try to make a list of a certain number of items I am allowed to buy in AW12. Excited to see if I am able to keep to the list. Money does not grow on trees😦

20120803-200004.jpg

20120803-200017.jpg

20120803-200138.jpg

Hvad tænker du?

