Dagens outfit – Horsens #1

Som bekendt var jeg et smut i Horsens og lege med Maria i går. Det er altid fantastisk at være sammen med Maria. Vi fik også lejlighed til at tale lidt “business”, så FMF forhåbentligt kan blive endnu bedre🙂 Ud over en masse tøsehygge og sladder, blev det også til et par gode skud til dagens outfit. Maria er ret nice med sit kamera – hun har selvfølgelig også en dygtig model høhø – så I får et par ekstra som en lille bonus🙂
Jeg udnyttede den eneste solskinsdag denne uge (i hvert fald på den side af Bæltet, som jeg pt. befinder mig på) og iklædte mig mine (allerede meget elskede) Ray Bans. Kjolen og blazeren er fra Philosophy Blues Original. Begge dele købte jeg i Assens. Selvom jeg forsøger at holde mig til udsalgsitems, kunne jeg ikke leve uden den stribede blazer fra deres AW12 kollektion. Den kommer til at give lidt mere kant til mine pencils og ensfarvede kjoler på job🙂
Sandalerne fra Jeffrey Cambell kender I. Sonia by Sonia Rykiel tasken bor mere eller mindre på min arm. Jeg får desværre så sjældent taget billeder med den. Det er der nu ændret på.

// Julie

Visited Maria in Horsens yesterday. We were able to take some outfit pics in the sun and I had a chance to wear my new Ray Bans.🙂 The dress and blazer are from Philosophy Blues Original bought in Assens. Bag from Sonia by Sonia Rykiel. Sandals from Jeffrey Campbell

20120802-164430.jpg

20120802-164444.jpg

20120802-164510.jpg

20120802-164524.jpg

20120802-164533.jpg

20120802-164542.jpg

Hvad tænker du?

