New in – Ray Ban sunnies

Det er farligt for min bankkonto at holde ferie. I dag tøffede familien og jeg lidt rundt i Assens, hvor sommerhuset er placeret. Ikke ligefrem en kæmpe oplevelse, når man er vant til shoppemulighederne i kbh. Jeg fik dog købt mig lidt tøj og disse sunnies fra Ray Ban. Jeg har længe været på udkig efter et par solbriller som supplement til mine gode, gamle Gucci briller. De der har fulgt bloggen i lidt tid ved, at jeg måtte sende et par Chloe tilbage, da de desværre var for store. Meeen så var det heldigvis kærlighed ved første blik, da jeg så disse. Er helt pjattet med farven, og pasformen er perfekt for en sjældens gang skyld🙂 så nu har jeg virkelig en god grund til at investere i en solbrillekæde fra vivi vi🙂

// Julie

Just bought these amazing sunnies from RayBan. Now I have one more good reason to invest in a chain from Vivi Vi.

20120731-153042.jpg

20120731-153102.jpg

20120731-153051.jpg

2 comments
  1. didda said:

    Det er en super fed farve du har købt dem i.
    Kender så godt det med, at man ikke bliver fristet så meget, når man er i sommerhus🙂

    • Tak – Jeg kunne også ret godt lide, at det ikke var den klassiske sorte eller brune brille. Sundt at spice det lidt op af og til😉

      // Julie

Hvad tænker du?

