Mine outfit favoritter!

Forleden gik jeg igennem vores billeder på Stylegallery. Der er flere outfits af mine egne, som jeg syntes er direkte uheldige, men der er også et par stykker som jeg er forholdsvist stolt af.
Julies stil er meget klassisk, og hun er meget tro mod sine kjoler og nederdele. Det beundrer jeg meget. Jeg er nok mere eksperimenterende og kan stadig være i tvivl om et outfit er “mig” – men en ting er sikkert, denne blog er meget behjælpelig med dette issue, da jeg er tvunget til at se på mine outfits på billeder efterfølgende. Bloggen har blandt andet lært mig at:

1) jeg er en str. 38 over mine skuldre
2) bare fordi man passer en størrelse small, betyder det ikke, at det er den størrelse som klæder en
3) “less is more” – 1-2 detaljer er nok (kæmper stadig med denne)
4) hvis der er knald på bukserne, så hold resten enkelt og omvendt
5) omgivelserne betyder meget for et outfit billede (min fotograf – kæresten – er stadig svær at få ned på gaden og skyde billeder)

Nedenfor har jeg lavet en kollage af mine personlige outfit favoritter.

// Maria

20120731-114554.jpg

Hvad tænker du?

