Taske update!

for ca. en uge siden lavede jeg en lille afstemning på bloggen over hvilke taske I læsere ville vælge hvis I have mulighed for at vælge mellem mine personlige favoritter. Nedenfor kan I se resultatet, hvor Philip Lim og Balenciaga måtte dele 1. pladsen🙂

20120730-214443.jpg

Vi har i en periode været oppe på ca. 200 læsere af bloggen hver dag, så det er lidt specielt, at kun 30 har valgt at deltage i afstemningen🙂 Kan I så komme ind i kampen kære læsere😉

Jeg håber ikke, at jeg skuffer jer, når jeg siger, at det stadig er tasken fra Alexander Wang, som er min favorit. Jeg var forbi butikken FF2 i Aarhus i dag, som forhandler Alexander Wang, for at høre dem, om de kunne bestille tasken hjem til mig. De vil ringe en af dagene og give mig svar… Jeg håber virkelig, at det kan lade sig gøre!! “that baby is mine!”.

// Maria

The results from the bag-survey is visible above. Philip Lim and Balenciaga chared the gold🙂 But I am still in love with the Alexander Wang bag though…

Hvad tænker du?

