Nye sneaks

Jeg leder som en gal efter det perfekte par sneaks disse dage. Jeg elsker mine hummel-sneaks, men da hummel ikke har en rigtig runner-model, som er det jeg leder efter, må jeg lede efter mine nye sneaks et andet sted….

Jeg er blevet forelsket i Nike’s “Nike Air Vortex Vintage” kollektion, da jeg syntes at de er retro på den fede måde, og fordi jeg ikke er vild med sneaks som ser for nye ud – sålen skal ikke skrige “hviiiiid!!!”, så jeg får pletter for øjnene, og er blændet i et minuts tid efter… Okay, jeg overdriver lidt… Jeg overvejer at købe det mørkegrå par med koral logo🙂

I min søgen på nettet er jeg stødt på flere af de gamle Jordan-sko (basket). Jeg kan huske, at min bror hoppede rundt i disse i slut 90’erne🙂 Jeg kunne sagtens finde på at købe det sorte par nedenfor, da de vil værebsuper fede til et par skinny jeans og en stor sweater🙂

// Maria

I am right now looking for a new pair of sneaks. I have fallen for the Nike air Votex Vintage collection, and might buy them in dark grey with the coral logo🙂 Doing my online surfing, I found the old Jordan-shoes in several shops, and I got a bit nostalgic🙂

20120730-154238.jpg

2 comments
  1. PDR said:

    Sig lige til når du finder Nike Air Max til en billig penge (somewhere – har ledt med lys og lygte). Har fortrudt SINDSSYGT meget at jeg ikke købt dem da vi var i Berlin efter Bread & Butter-messen…BUUUUHHHH😦 Knus PDR

Hvad tænker du?

