Lige for tiden #2

20120729-163431.jpg

1. Så kommer der lidt instagramguf fra min første ferieuge. Min ferie er ikke så actionpacked, men har alligevel fået taget lidt billeder. Billederne skal “læses” oppe fra venstre🙂

2. Da jeg startede min ferie sidste fredag, hyggede vi på arbejdet med GT fredag – også bedre kendt som gin og tonic fredag. Herlig måde at starte 14 dages ferie. Godt selskab, gode drinks og fantastiske pølsehorn🙂

3. Jeg kunne ikke lade være med at tage dette billede, da jeg var i Fields for at købe gin til GT. Det er godt, at Fona viser tour de france, så det kan fungere som en slags mandeparkering, mens kvindfolket shopper.

4. Lørdag blev jeg inviteret ud på Scarpetta, hvor jeg fik en lækker tiramisu – en af mine yndlingsdesserter. Dog er Tony’s bedre (den i havnegade).

5. Da vejret viste sig fra sin bedste side, smuttede en veninde og jeg i Frederiksberg Have med lækre provianter i form af bær, sushi og en meget sukkerholdig ready to drink iskaffe fra Netto.

6. Lidt ligegyldig omelet på Køge Torv, hvor min mor og jeg havde lidt kvalitetstid.

7. Fik også set min veninde, der har termin om 14 dage. Hun er sååå fint gravid. Er underligt at tænke på, at det måske er sidste gang, jeg så hende, inden hun har en lille prinsesse også🙂

8. Grillet lækker laks på min altan, som jeg desværre får brugt alt for lidt. Desværre får jeg heller ikke trænet nok med grillen, så det kæmpede vi lidt med at få til at virke.

9. Jeg har bagt denne vildt lækre blåbærkage med pinjekerne til eftermiddag. Poster opskriften senere – den bliver i nødt til at prøve!

All in all in ret god første ferieuge🙂 husk FMF kan findes på Instagram: mariafmf juliefmf

// Julie

Instagram pictures from my first holiday week. Enjoyed a lot of ice coffee and drinks🙂

Hvad tænker du?

