Mormor cool

Jeg skal i sommerhus med familien næste uge. Vejret ser jo desværre ikke ud til at vise sig fra sin bedste side, så jeg har brug for lidt skæg til at fordrive tiden. Det kunne passende være dette broderisæt fra Lisa Grue, som efter min mening er mormor på den fede måde. Det skulle i øvrigt være velegnet til broderi-newbies, som man må sige, er den gruppe, jeg tilhører. Er desværre lidt pricy, og da jeg har shoppet en hel del på det seneste, må jeg nok hellere beherske mig🙂 Hvis andre skulle være fristet til lidt mormor hygge, kan kittet købes hos Henny and My

// Julie

I am going to spend next week with my family. I need something to help me get through it😉 It could be this embrodery kit from Lisa Grue. It should not be too hard to finish and it is possible to buy at Henny and My

20120726-180433.jpg

Hvad tænker du?

