Den S.E.J.E. læderjakke!

Forleden så jeg dette billede af den lækreste biker-jakke i læder på bloggen “Blame It On Fashion”, som er en af de førende modeblogs herhjemme og en af mine favoritter. Marie, som ejer bloggen, bliver ofte inviteret på sneak peaks i forskellige mærkers fremtidige kollektioner, og dette billede er fra et besøg hos H&M, og er fra deres AW12 kollektion. Jeg læste i en af kommentarerne tilknyttet indlægget, at man kunne få fingrene i jakken allerede nu på H&M’s hjemmeside…. og det gik så hen og blev (uden jeg har mærket den fysisk endu) årets bedste impulskøb – HOLD KÆFT jeg bliver sej i den jakke😉 Jeg skal spille SÅ smart og være COOL… Lige indtil jeg snubler over mit eget ego…
Bagsiden er dog, at jeg først får jakken om en måneds tid… Men hvis vejret holder gør det jo ikke noget (som i: “naive fjols Maria”).

Ps. Husk at søge på rabatkoder inden i handler på nettet. Jeg fik 25% på denne jakke ved at gå ind på hjemmesiden Rabatkoder!

// Coool Maria🙂

I saw this picture at a blog called “BlameItOnFashion” the other day, and decided to buy it immediately at H&M’s online store. I Love already🙂

20120726-232157.jpg

Hvad tænker du?

