Når nu solen skinner…

Jeg vil ikke kalde mig selv solforskrækket, men da jeg ikke er særlig god til det med varme, steger jeg helt naturligt ikke flere timer i solen. Det kan dog ikke gøre det alene, så for at passe på min hud, så den forbliver smækker på sigt, er jeg meget glad for solcremer. Jeg synes, det kan være ret svært at finde en, der ikke fedter helt vildt, men med disse to tror jeg, jeg er ved at have fundet et par favoritter.

Sun-C fra Nimue indeholder også en masse c-vitamin, der er med til at holde huden fugtet. Den bruger jeg over hele kroppen. Hvis jeg ikke er i nærheden af min Origins, kan den til nød gå i ansigtet også. I ansigtet foretrækker jeg dog UV face protector fra Origins. Den er utrolig let i konsistensen, og selvom den ser farvet ud, er det ikke noget, der betyder noget, når den kommer på. Hvis der er en af jer, der er stødt på en creme, der slet ikke fedter, må i meget gerne smide en kommentar, da jeg trods alt ikke har prøvet alle endnu🙂.

// Julie

I am always searching for non-greasing UV protection. I think I have found the one in Nimue and Origins but I am always interested in your thoughts🙂

20120725-181437.jpg

Hvad tænker du?

