Dagens outfit

I går var jeg et smut i Køge for at hygge lidt med min mor. Vi tog altid dertil, da jeg var barn, da det var den større by i nærheden. Har ikke været der i 100 år, så det var superhyggeligt lige at få lidt barndomsminder frem🙂

Jeg havde min nye kjole fra Asos på. Den er simpelthen så dejlig til de her sommerdage, der langt om længe er landet. Sandaler fra Jeffrey Campbell, armbånd fra by Malene Birger, ur fra DKNY, ring fra georg jensen og min Mulletaske. På neglene en ret girly lak fra Essie, der alt for sjældent kommer ud af køleskabet🙂

// Julie

I went a trip down memory lane to Køge with my mum yesterday. I had my new summer dress from Asos on with my Mulberry bag, Jeffrey Campbell sandals and ascesories from Malene Birger, Georg Jensen and DKNY

20120725-150000.jpg

20120725-150029.jpg

20120725-150020.jpg

20120725-150011.jpg

20120725-150037.jpg

Hvad tænker du?

