New in – En SONIA sløjfe

Jeg nyder at have ferie! Føler mig også en anelse heldig med vejret. Mens jeg blogger om mit seneste scoop, hygger jeg med lækker morgenmad bestående af skyr, fersken og ruggryn med ahornsirup på altanen. Nam nam🙂

20120724-092851.jpg
I går havde jeg en kaffedate med en veninde inde i byen. Jeg havde lige en halv time, jeg skulle slå ihjel, så jeg smuttede forbi final sale i magasin. Der faldt jeg over dette fine plastikarmbånd fra Sonia by Sonia Rykiel. Jeg er inde i en periode, hvor jeg elsker lidt markante smykker, der på et eller andet niveau giver lidt kant (jaja I know. Dette er en stor sløjfe, så det holder måske ikke helt. Men fint er det!)

// Julie

I love having time off from work and I feel kinda lucky as the sun finally is shining in DK. My holiday breakfast when blogging about my latest scoop – this fab bracelet from Sonia by Sonia Rykiel.

20120724-093436.jpg

20120724-093455.jpg

20120724-093446.jpg

Hvad tænker du?

