New in – GHD styler

Så modtog jeg mit Ghd glattejern. Efter at have glattet løs med det i dag, forstår jeg faktisk ikke, hvordan jeg kunne leve uden ghd tidligere. Der skal ikke bruges nær så meget tid, og mit hår er så blødt og glansfuldt. Jeg er forelsket!🙂 Den medfølgende heat protection spray virker også til at være ganske udemærket.

Postmanden var i øvrigt også forbi med mine kjoler, jeg bestilte fra Asos. De passer perfekt. Må lige få taget et par billeder til dagens outfit en af dagene. Særligt den sorte prom dress er noget af det fineste – også lidt finere end jeg troede, så nu mangler jeg lidt en lejlighed til at få den på🙂

// Julie

Just received my new GHD styler! It is so much better than my old one. I love it!

20120723-212400.jpg

20120723-212421.jpg

Hvad tænker du?

