More polish

Jeg er jo altid på udkig efter en lækker lak til neglene. Køleskabet er fyldt, men det er en kæmpe last, så jeg tror rent faktisk ikke, at jeg kan få for mange. Elsker hver og en af dem, jeg har.🙂
Jeg har ikke før prøvet mærket Nails Inc, men dette britiske mærke har lavet en “speciel effects” kollektion med blandt andet magnetiske lakker i diverse nueancer, der skaber en noget anderledes finish. Derudover er jeg helt pjattet med deres 3D glitter limited udgave. Lidt over the top er de fleste af dem, men med et helt simpelt outfit kan de sandsynligvis være meget fede. De koster omkring en hundredemand på beautybay.com. Jeg synes bare, at der er så meget forskel på kvalitet og holdbarhed afhængigt af mærket, så ved ikke, om jeg tør afvige fra mine kendte, yndlings. Er der nogen af jer, der har erfaring med Nails Inc?

// Julie

2 comments
    • Det kunne godt være, der skulle flytte en hjem til mig så🙂

      // Julie

Hvad tænker du?

