Min næste blog-investering

Jeg har besluttet mig for at købe et ekstra objektiv til mit elskede Canon EOS 550D. Inttil videre har jeg brugt det objektiv som fulgte med da jeg købte kameraet – som fungere fint – dog har jeg gennem læsning af andre blogs, fundet frem til, at dette objektiv kan tage nogle specielt gode billeder til mit formål: at skyde outfits, detaljer og portrætter. Det skulle give en god sløringseffekt omkring ens fokus og lukke meget lys ind. Objektivet hedder EF-50mm f/1.8.

Jeg håber, at det lever op til mine forventninger🙂

// Maria

Canon objektiv EF-50mm f/1.8.

Canon EOS 550D

Random billede taget med objektiv EF-50mm f/1.8.

Hvad tænker du?

