Lige for tiden #1

Jeg er begyndt at føle mig mere tryg ved at skrive mere personlige indlæg på bloggen. Jeg oplever at jeg får taget stilling til nogle ting, og får bedre overblik over, hvad der egentlig sker i mit liv, ved at skrive om det🙂

Julie og jeg vil fremover jævnligt lave post a la dette, hvor vi deler hvad der sker i vores liv lige nu🙂
Billederne nedenfor bliver beskrevet fra venstre til højre, og starter i øverste venstre hjørne🙂

20120719-110724.jpg

1) Jeg tuder (næsten) ikke over den danske sommer, men hold fast hvor er det kedeligt at have vintergarderoben på igen! DMI får skylden (undskyld DMI, jeg er urimelig, men nogle må tage skylden, ellers er det jo ikke til at holde ud…)

2) Jeg sidder allerede, og kigger på hvor vi skal tage hen til december, når min kæreste har ferie igen. Tror at det bliver Dubai igen🙂

3) Jeg er blevet ret glad for at pynte mine fingre med en masse forskellige ringe, og er specielt glad for de ringe, som passer det øverste led af mine fingre – det er lidt råt🙂

4) Når det regner og vejret er gråt, hygger jeg MEGET, og har derfor “investeret” i Paradisis alt for mange gange denne sommer! Men faktisk syntes jeg, at det er penge godt givet ud😉

5) Min dejlige mor var på besøg! Vi hyggede, shoppede, spiste god mad og grinte en masse. Min kærestes tålmodighed blev sat på prøve, da min mor og jeg godt kan være lidt barnlige i hinandens selskab🙂

6) Superligaen er startet! Så nu er minimum 1 dag om ugen reserveret til en plads på et dansk stadion.

7) Gummistøvler – har haft dem på ALT for meget på det seneste… Den bedste investering ever! Mine Hunter’s er over 2 år gamle og holder virkelig godt.

8) Som I ved er jeg på taskejagt, og er vildt bange for at bruge mine penge forkert… Tænk nu hvis man fortryder!!!

9) Jeg er ikke super motiveret for min træning for tiden, så forsøger at time mine besøg hos fitness.dk, så jeg kan se gode serier i fjerneren imens jeg træner – lige nu er det “Graces hvide verden” og “Private practise” jeg træner til🙂

// Maria

Hvad tænker du?

