På taskejagt – part II

Som lovet kommer her en præsentation af en af mine andre darlings, når det kommer til ønske-tasker. Balenciaga laver super lækre tasker, som er rå og feminine på samme tid. Jeg ønsker mig en i grå eller sort med nitter og lynlås i guld. Jeg er ikke helt hoppet med på rosa-guld bølgen, og da Balenciaga er vild med rosa-guld for tiden, har en guld-guld pige som jeg, ikke meget at vælge imellem. Dog fandt jeg en model med ekstra store nitter i guld, som er ret fed (nederste billede). Tasken hedder BALENCIAGA GIANT 21 GOLD CITY og er i farven ANTHRACITE. Den er desværre bare lidt dyrere end hvad mit budget er til lige nu, så jeg skal vente et par ekstra måneder, hvis det er denne, som jeg skal investere i.

// Maria

20120718-094719.jpg

Hvad tænker du?

