Fredagsshopping

Det er farligt at have en fredag aften uden de store planer. Denne er i hvert fald endt med, at der røg et par items i den virtuelle shoppingkurv.🙂 Jeg har længe ville have mig et ghd glattejern (forstår ikke helt, at jeg har været så længe om at tage mig sammen til den investering). På lookfantastic fik jeg en Iv styler med heat mat, protection spray og gratis fragt til 84 pund. Derefter gik turen et smut forbi asos.com, hvor jeg faldt over disse to fine kjoler på udsalg. Håber, at de også er et hit i virkeligheden. Den mønstrede var nærmest gratis, så hvis den danske sommer kommer i bedring, tror jeg, at den bliver perfekt at tøffe rundt i🙂

// Julie

20120713-213307.jpg

20120713-213321.jpg

20120713-213444.jpg

Hvad tænker du?

