Dagens outfit

I går aftes var jeg inviteret på aftensmad hos en god veninde, der bor i samme bygning som mig – bare lidt højere oppe med bedre lys på altanen🙂

Min nederdel fra Inwear bærer en del præg af, at jeg har haft den på hele dagen på kontoret, så den har fået lidt sidde-rynker. Under den fine Karen by Simonsen top har jeg en blå top med blonder fra Soaked in Luxury. Sko fra K&S. Ur fra DKNY og min fine sløjfering fra Maria, som en kollega komplimenterede på jobbet🙂 tights fra H&M.

Min frisør fuckede mit pandehår op, så den næste uge har jeg fået mig en vis lighed med en munk. Heldigvis vokser det hurtigt den slags!

// Julie

20120712-225848.jpg

20120712-225908.jpg

20120712-225925.jpg

20120712-225941.jpg

Hvad tænker du?

