Smag og behag

Det kan af og til være svært at forudse, hvilke looks der hitter på Stylegallery. Mit outfit med min Tiger of Sweden kjole ligger, som I kan se, blandt top 3 af populære looks pt. Billedet er jo ikke (helt ærligt) det bedste, og kjolen er fin og klassisk, men tangerer nærmest det lidt kedelige – men som jeg tidligere har blogget om, så er min stil jo ikke så pang agtig🙂 Jeg havde i virkeligheden regnet med, at min 50’er inspirerede mint kjole ville være et kæmpe hit derinde, men det har ikke rigtig været tilfældet. Smag og behag er forskelligt og godt nok en uforudsigelig størrelse. Nu blev jeg næsten lidt lommefilosof. Det er det for tidligt til! Hav en god dag!

// Julie

20120712-072910.jpg

Hvad tænker du?

