Den klassiske hvide t-shirt

Som I måske har bemærket, har jeg en del farverige og mønstrede bukser. Når jeg går i disse bukser, forsøger jeg at dæmpe lidt ned på overdelen af outfittet, så det ikke virker for voldsomt. Jeg har længe manglet en helt almindelig hvid t-shirt, som kan hjælpe mig og mine bukser🙂 Efter utallige fejlkøb, og accept af, at det simpelthen ikke klæder mig, holder jeg mig fra stramme/tætsiddende t-shirts. Jeg havde udset mig en t-shirt fra COS (se nedenfor) med et herre-snit og ekstra længde til kr. 215, men endte med at købe en T-shirt i H&M’s herre-afdeling til kr. 60. Den er af økologisk bomuld, sidder behageligt og er af ok kvalitet =🙂

// Maria

20120712-230120.jpg

20120712-230203.jpg

20120712-230222.jpg

20120712-230237.jpg

20120712-230257.jpg

3 comments
    • Hej Mette,

      Godt at høre, at du også benytter det “trik”🙂

      //Maria

  1. juliewearswellingtons said:

    It’s always good to see you wearing your Wellingtons you look so dishy.
    Kisses
    Julie

Hvad tænker du?

