I skal ikke snydes! (blog-fraklip)

Som I måske har luret, så har Julie travlt for tiden, og derfor må i nøjes med mig… (PIV!)

Det der med at få taget billeder af outfits, er gået hen og blevet en vane nu, så de issues jeg havde med at dyrke mig selv på den måde, er blevet dæmpet gevaldigt. dog har jeg erfaret, at der er dage, hvor kameraet og jeg ikke danser til samme melodi! Forleden fik jeg en kollega til at tage en masse billeder, hvor de fleste var ret uheldige – som I kan se nedenfor (dog skabte jeg mig lidt på det ene, så det kan jeg ikke rigtig brokke mig over). Jeg syntes ikke, at I skal snydes for disse skæve billeder, da jeg nogle gange føler, at jeg snyder jer, ved at vælge de billeder, hvor jeg hhv. ingen topmave har, mine bumser er skjult, eller mine tænder ser kridt hvide ud🙂

Enjoy!🙂

// Maria

20120711-224414.jpg

Hvad tænker du?

